Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


first rayaaa :D
3 September 2011 Ï Saturday, September 03, 2011 Ï 0 letters
hey wasuup n assalamualaikum :)
tahun ni aku sprti biase raye kt terenggnu
bestt woooo
syok giler raye kt sane
ni ade sikit gmba yg pkcik aku amik first raya :)



#ni adik aku heee ( comel kn? :D )



#my fmily <3


#err nothing to say


#ape pakcik aku buat tuh? == haha berdekak siak tgk gmba ni


#aku ( pakai tudung hitam ) dengan makcik tersayang <3
eh pipi aku makin tembbom la =='


#before raya



#bunga api :)


habis cuti kena balik hostel
ni yang x syokk ni


huaaa makkk x nakk balikk hostelll


cm nak nangis tingglkn rumah
lepas ni x bole la balik tiap2 minggu cm time pose
lagi2 nak naik skola ni
takut jugak lau tibe2 senior minah tu serang budak2 baru cam aku ni
haiyaa

kbai :)




Past | New