Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain.
16 December 2011 Ï Friday, December 16, 2011 Ï 1 letters
tuan punye kontes ni ialah sis ain
cekdisoutt



jom join kontes ni heeee

  1. Mesti ada blog.
  2. WAJIB follow blog Ain. Senang untuk tahu maklumat contest dari masa ke semasa.
  3. Lelaki dan perempuan pon boleh join.
  4. Mesti buat entry tentang "1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain".
  5. Copy banner contest dan letakkan di dalam entry tersebut serta linkkan ke blog ini.
  6. Suka hati lah nak letak berapa banyak gambar anda yang menarik itu. Kalau ada caption lagi bagus.
  7. Tag 3 rakan blogger anda. Kalau lebih pun lagi bagus. Pastikan mereka tahu, okey!
  8. Contest ini akan terbatal jika kurang daripada 20 orang.
  9. Hantar link di comment box bukan di chat box.
kite suke yg tang no 4 tuhh . to sis ain sori lah gmba tak bape lawa . kite just nak cube nasib je :) lau menang lagi bguih kn ? wehuuuu



yang ni mase baru balik dr makan free ( raye ) kat rumah kawan sebab tu muke macam tu *muke kenyang kot T.T

yang ni lah sayang no 2 kitee . sian dia eksiden tu hari :(


dua2 gmba time kiteorg hang ramai . wlupon dok hostel kiteorg boleh hang ramai2 tau dgn pakai baju skolah :P heheh tapi2 time ni time balik rumah so bukan secare haram okay ^^ . you know mksud scare haram? lau dak hostel paham lah mksud ni and dorg ni lah teman rapat aku kt hostel bak kate coklat dengan pembalutnyaa lau yg belom bukak lah hihii . sayang korang ketat2 :)


time ni dekat depan hostel hohoho . jgn tnye kenape dkt hostel kiteorg boleh amik gmba . maap yer warden :)


time ni sblum pergi prasmian MSSN dekat larkin , johor . ni gmba candid tau == nasib baik lah gmba aku okay jer HAHA tak mcm kawan aku yg dok terkepit tu *my first girlfriend 


ni time sblum lari . pendek kn aku ? ye ? kite tak nak kawan

cium bunga mawar :DD tau . wangi gilaa . btw gmba ni pon dekat cameron tu hari . nmpak tak baju yg aku pakai tuh? agak2 tu baju aper? :) dapat teka aku bagi singgit . nak ? ade bran nak jwb ? *tu baju hostel . nmpk x mcm baju hostel kan? 



jgn tegur background dia . time ni tgh hang gn kawan2 :)


time ni last skolah . ni dok lepak kelas org lain ,  kelas sndiri tanak lepak , tak best kate kawan aku :D


time ni tgh lawat ladang teh , cameron highland . abaikan muke cm ape T_____T


to sis Ain maap yer gmba bnyak sgt . terlalu ghairah masuk kontes nih huhu

nak tag  sini , sini and sini
kbai :)
Past | New