Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


miss them ❤
11 December 2011 Ï Sunday, December 11, 2011 Ï 0 letters

salam . hello readers :)
ni luahan hati aku yang tengah memendam rase rinduu tahap gaban kat minah2 bwh ni :D


ini laaa ahli group BIRO GOSIP . biro yang ditubuhkan secare haremm yg tak dok lgsung pengesahan dr presiden asrama hahaa . tahun depan dah tak boleh sama2 kn? :( dah tak boleh pegi dorm lain and buat menyemak terpeking terlolong macam orang hilang anak kn? sedihnyee . pasue dah tak boleh main sorok2 barang kan? sian si mel and aku T.T . kite dah tak boleh fly high buat baik kn? ;) *cover line heheh . 


ni gambar dorang tengah melantak mngalahkan budak kecik  . just kidding


aku sukew gila gmbar ni . tengok muke dorang mcm ____ . haha
fill in the blanks :)



cube cari aku . sape dapat jumpe aku bagi limaposen . ade bran? haha
*aku yang kecik tu jee alah yang paling tenonet tu , nampak tak? and gemoks kn aku? yes? OMA T.T okay fine bak balik limeposen kite



pendek kan kite? ye? sedihnyaaa T.T


eh salah gmbar sori2 :D
to mel tak pe kau . nak bg penampo kat aku eh? siap kau nati muahahahaa *ketawe jahat
dan harap sgt our friendship last forever and ever and everrr
walaupon korang dah ade suami + anak + cucu + cicit + err ape eh?


kbai :)

truly from my heart 
Past | New