Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


upin dan ipin dan iphone 4s
12 December 2011 Ï Monday, December 12, 2011 Ï 0 letters


salam and hello readers

korang ade prnah trbace tak pasal upin ipin yang dikatakan ade mnyelitkan unsur yang menyokong yahudi





yang ni tang upin dan ipin

Sebutlah Uffin bukan Upin sebab Upin dalam bahasa Aramaic bermaksud "Aku benci Rasul." Sebutlah Ariffin bukan Ipin sebab Ipin dalam bahasa Syriac bermaksud " Aku suka Israel ." Ini diburukkan lagi oleh penggunaan huruf "U" pada baju Upin dan "I" pada baju Ipin. "U" bermaksud " USA " "I" bermaksud " Israel " Terbuktilah bahawa Upin & Ipin juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi dalam melemahkan ak......idah umat Islam. Mereka menggunakan Upin & Ipin sebagai jarum halus terbaru setelah mereka gagal dalam misi Pokemon, Doraemon, Digimon dan Mamula Moon.
yang ni pulak pasal iphone 4s 

Baru-baru ini Syarikat Apple telah melancarkan iPhone 4g. Diharap ikhwah dan akhawat semua dapat sama2 memboikot iPhone 4g kerana ia sebenarnya adalah agenda yahudi. 'i' pada perkataan iPhone sebenarnya merujuk kepada ' Israel '. 4g pula bermaksud "god, gold, glory and girl"

siyesly aku trkejut bila tau pasal upin dan ipin ni and kalau iphone tu mungkin kot . tp ni mungkin cume fitnah yang orang buat so kite tak boleh caye sgt gn bende jadah ni kan ? 
Past | New