Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


last woooo
2 January 2012 Ï Monday, January 02, 2012 Ï 2 letters
Tumblr_lvvajshjre1qjjv0ao1_500_large


assalamualaikum . hello everibodi . mybe ni last entry sbb hari ni <3/1> dah nak kene balik hostel daa . so tahun baru kawan baru katil baru junior baru err adik baru? aku tak main laa adik2 ni hahaha . aku nak focus SPM lau dapat budak baru a.k.a adik yg memahami tu lain la , lau dapat yg mcm harem punye masyaAllah tak snggup aku nk angkat dia . alah aku sbnrnye malas nk berangkat2 ni segala menyusahkn aje . ye lah kan kesana kesini sume berdua . smpai pegi tandas pun berduaa eeeee geli mak . so yg bakal masuk hostel tu watch out mybe hang akan dibuli oleh senior mcm aku ni :P dan cara nak elak korg kene brani tp lau brani mmg mampuih la jwbnye tak pon cari declare senior2 yg power and dorang compom tak kn dibuli lagi tp kene la terime ape cabaranye . err paham?


SPM -  semua pelajar mampus



lau tak paham korang cari je kt google conpom  jumpe tak pon dgr je la mak nak bercerito lagi power cerite nye drpd pakcik google . dia dh tua dh tak larat nak bercerite . okay lau korang declare gn senior yg manyak power and hot2 gitu korang pon automatik akan menjadi hot . kau percaye tak? nak jadi hot stuff tak? lau nak buat la asalkn snggup mnempuhi liku2 kehidupan bersama . amacam ayat haku? haha . lepas tu korang akan jd tumpuan dan bahan budak2 hostel lain utk bergosip . alah hot kt hostel je bukan kt syurga pon T_T . okay mmg lumrah semulajd sorg permpuan suke brgosip lpas tu akan timbul la cite yg tak sedap di makan contohnya mcm ni


" mcm lesbo aje aku tgok "
" ee geli la tgok dorg "
" dh mcm couple pulak . dok bermesraan kat katil "

haiyoo tang tu paling aku geli meh . sakit mata mak tgok . yg lagi power bile dorang bermesraan kt sblh katil kite lagi la buat tambah dosa je ye dok? :)


beb tolong tekan churp2 boleh tak? nati aku tekan balik . DEAL RIGHT? and tolong like boleh tak? nati aku bagi gula2 sorang satu . 





tak lawa kn ? hikhik

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=216005895147477&set=a.215320371882696.51220.201373319944068&type=3&theater




k lah wish good luck for me okay . dah nk kene kemas brg yg tak  habis kemas sejak berzaman lagi . kbai and welcome back to school ouh yeah




p/s : sorry for everything





Past | New