Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


tak tau nak letak title ape
20 January 2012 Ï Friday, January 20, 2012 Ï 7 letters


Tumblr_lvb0uzhfaa1qak6q0o1_500_large


assalamualaikum


cube bace tajuk kat atas . macam harem kn?
siyesly aku tak tau nak letak ape doh 


boleh tahan berhabuk blog aku ni kn gara2 tuan empunya duduk hostel yang femes amos tu . alah tak kn la kau tak tau . ouh mmg kau tak tahu punye kn? haha meh aku tunjuk  


sory beb tak dok pulok gmba hostel ksygan aku ni ( takut dak sme hostel bace ) :P


semnjak 2 menjak 3 menjak ni aku rase mcm malas nk duduk hostel . ye la kan asyik2 pndang muke mcm x de muke lain . tak tambah lg gn geng2  dia sekalian dah la bising mcm monyet dan akhirnya menjadi monyet yang tak reti nak duduk diam . terpekik terlolong 


haih lemah badan nk terus tinggl kt situ . tp tak pe this year is last year so taun depan kau dn geng2 kau tu buat la ape yg kau nak buat smpai runtuh hostel tu okay


kenape korang semua tak dpt tawaran sbp ke teknik ke hape ke lepas tu blah dr hostel ni ? senang hidup kite org kat sini woi


p/s : siyesly dorang bajet bagus + belagak mcm senior walhal tak sedar diri ade senior lg tua dr korang






yang follow and yg mintak exchange link tu nati aku wat . skrg kat kg doe line cm harem
Past | New