Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


today is freaking day
17 March 2012 Ï Saturday, March 17, 2012 Ï 0 letters
tajuk diatas tak kene mngene dgn entry ni . saje je nk buat gempak haha

Tumblr_lyo8neo5ni1qlluv1o1_500_large

salam and hello readers :)


korang happy tak hari ni? kalau happy tu mmg ade something wrong somewhere la . just joke okay hugahuga . aku tak gembira gila hari ni huaaa rasa mcm nk nngis hari ni ;'( .aku gembeng? aku cengeng? so what ingat aku kisah la tp rasanya korang rasa bnde yg sama jugak kan? haha XD


aku rasa cuti ni rasa mcm sekejap je . sape setuju sila baca entry iniii XD . haha gila . maybe sbb bnyak buang masa kot and and mengikut kajian oleh aku , buang masa adalah bende yang selalu dibuat oleh err ramai orang . this is fact , you know fact? haha . tak lah aku main2 aje tapi rasa betul jugak kn bagi budak pemalas mcm aku :3 boooo utk diri sendiri


duduk kat rumah mcm fun fair dah . terpeking terlolong mcm kat zoo . meroyan mcm dekat taman . aku balik rumah mesti rumah kecoh gila..ye lah kan sehari tak akan bermakna tnpa bergaduh dengan sape2 je meskipon dgn pakwe . aik statement apo bondo tuh? but i admit kalau tak gaduh hidup kita mcm perfect sgt lah err aku tak tau nk explain mcm mana so paham2 je lah :D


so conclusionye , aku dh makin malas nk berblogging...tapi kalau boring aku berblogging la balik . so to followers and yg mintak exchge link tu jgn risau eh aku hapdate punya cume malas nk hapdate blog . paham ye anak-anak ^^




background spoil betul lah XD .

Perempuan Akan Rasa Dihargai Jika Seorang Lelaki Ciptakan Lagu Cinta Untuknya :) 

Past | New