Shine Bright Like A Diamond
1 silent reader[s]
your ip is and using


bnyak cite gua mau bagitahu sama lu
28 January 2012 Ï Saturday, January 28, 2012 Ï 0 letters
MAAF KRANA PENGGUNAAN  " AKU DAN KAU " DLM ENTRY NI


AWAS ! entry ini amatlah pnjang memanjanggg disebabkan tak berblogging untuk sekalian lamanya . aku pegi honeymoon weh . kau caya tak? :D
-
-
-
-
-
-






assalamualaikum and hello friends :D
dah lama aku tak hapdate kan? kan? err ye la sape nk bce entry aku kn ye dak? :D


cerita pertama :

hari ni dah ahad soo mesti korang tgh terkejar2 nk siapkn homework . mcm aku jugak ye lah dok honeymoon memanjang kt terengganu mne nk ingat mr. homeworknyee . wei malissaa siap la buku kau jd pinjaman akuu  . aku pemalas? tipu cikgu? ye aku tau tp nk wat mcm mane tu lah care nk selamat kn diri ye dak? hang pa pon prnah buat jugak kn? :D


cerita kedua :


okay kali ni cite pasal honeymoon aku . sbnrnye aku malas nk taip memanjang ni tapi apa kn daya kalau hati dh hntar msj ke otak sroh buat begini . eceh


perenggan seterusnye


wei aku pergi mandi air terjun . kau ado jeles tak? tp maaf la gmba smue tak boleh dipaparkn kat sini pulak . ye la kn kerana aurat maruah yang hampir tergadai eh eh tapi aku pakai tudung tau kau jgn ingt bukan2 pulak . adoyai



nampak gmba kat atas? okay time tu ( 28/1 ) aku tgh otw nk balik jb . so tibe2 jalan jem and rupa2nya ade exsiden . 2 kereta bertembung 1 moto err 1 moto brtmbung 2 kereta err ntah la tp yg pnting exsiden tu amat terok dan mnakutkan . huh

cerita ketiga :



okay hari rabu ni dh masuk bulan febuari . mu tau dok bulan febuagri ni bulan gapo? korett bulan brmulanyaa ujian pertama . eh jap kau ingat bulan ape weh? aku tak suka bulan ni . korang same kan? kn? same la weiii T_T




Valentine's Day is Haram . adoo paham?



ada 6 perkara aku nk bgtau



1 . jiwa aku tengah di kecau . beware


2 . kenape cbox tak leh scroll down? hish tencen tencen 


3 . lagi bape jam je lagi aku akan pulang ke hostel kesayangan . eceh 


4 . esok bermulanya sesi tidur dalam kelas . NOT MEE YEAH 


5 . homework aku tak siap . cikgu jgn maraa nati cepat tua . nak tua tak?


6 . aku tak nak balik hostel boleh tak? disbbkan prkara ini HOT ! : AARON AZIZ MASA TECIK-TECIK DULU 





to follower and yg mintak ex link tu tnggu lg 2 mnggu aku buat . hihihi

 okay byebye to home welcome back to hostel . hmm
Past | New